Onze vacatures

Home > Werken bij > Onze vacatures > Customer Service Medewerker



Geïnteresseerd?

Direct solliciteren

Wil je meer informatie over de vacature? 
Neem contact op met onze HRM afdeling via telefoonnummer 0174-525179 of 
hrm@staalduinen.nl.


Customer Service Medewerker


Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker voor 40 uur per week. 

Hoe ziet je nieuwe werkomgeving eruit? 

In deze rol kom je te werken op onze Transport afdeling. De Transport afdeling is werkzaam op ons hoofdkantoor waar in totaal zo’n 25 collega’s werkzaam zijn. Je werkt samen in een team met zeven Transport Planners in één gezamenlijke ruimte, waardoor het gemakkelijk is om met elkaar te overleggen. Binnen ons bedrijf is er sprake van een hoge mate van onderlinge betrokkenheid en een informele werksfeer. Dit uit zich onder meer door ons vaste koffiemoment om 10.00 uur.

Wat ga je precies doen?

Als Customer Service Medewerker ben je het 1e aanspreekpunt voor onze klanten. Je behandelt Transport orders van A tot Z , houdt de afleverstatus van de orders in de gaten en behandelt klachten & vragen van klanten. Het is een afwisselende functie, waarin je flexibel bent en graag verschillende werkzaamheden oppakt ter ondersteuning van onze Transport Planners. Je maakt orders aan in ons systeem en controleert de orders op volledigheid & betrouwbaarheid, zodat onze Transport Planners direct kunnen gaan plannen na ontvangst van de orders. Jij bent (mede) verantwoordelijk dat ons systeem actueel blijft met de juiste ordergegevens en zorgt er voor dat alle administratie eromheen tiptop in orde is. Wij leveren binnen Staalduinen Logistics maatwerk aan onze klanten, waardoor je te maken hebt met diverse klantafspraken en uitzonderingen. Hierdoor is er geen één dag hetzelfde als Customer Service Medewerker.

Wat zoeken wij in een Customer Service Medewerker?

Wij zoeken iemand met oog voor detail, die zeer nauwkeurig werkt en beschikt over cijfermatig inzicht. Je haalt voldoening uit een goed lopende orderadministratie en vindt het fijn om collega’s waar mogelijk te ondersteunen. Jij en je collega’s vormen samen een hecht team. Tevens schroom jij niet om de klant op te bellen als je vragen hebt over de aangeleverde orders. Je bent klantvriendelijk en vindt het leuk om tot het uiterste te gaan om onze klanten te ontzorgen. Omdat jouw takenpakket zo divers is, is het belangrijk dat je daarnaast gestructureerd te werk gaat, prioriteiten stelt en in alle hectiek het overzicht bewaart.  

Wat kun je van ons verwachten? 

  • Een goed salaris conform CAO Beroepsgoederenvervoer.
  • 22 verlofdagen, 3,5 ATV-dagen én een persoonlijk keuzebudget, naar wens in te wisselen voor bijvoorbeeld verlof, een cursus of salaris.
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Gezellige borrels.
  • Een vitamine boost. Iedere week worden er kistjes vers fruit bezorgd.
  • En dat allemaal binnen een familiebedrijf, waar alles netjes voor je geregeld wordt!

Wat breng je mee? 

  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau.
  • Affiniteit met transport en logistiek.
  • Goede beheersing van Excel.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits en Frans is een pré.

Kom jij onze Transport afdeling versterken? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. Solliciteer direct door op de button hieronder te klikken.